Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (9)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Pavlova S$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
1.

Pavlova S. 
Synthesis of kinematic control of an aircraft in ”big” [Електронний ресурс] / S. Pavlova // Proсeedings of the National Aviation University. - 2014. - № 1. - С. 17-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_2014_1_5
Розглянуто актуальну проблему сучасності - синтез надійних алгоритмів керування складними рухливими об'єктами та складними динамічними нелінійними процесами. Показано, що застосування реконфігуруючої технології для розв'язання завдання керування складним нелінійним об'єктом у максимально можливій області його станів надасть змогу максимально використовувати технологічний ресурс, закладений у його конструкцію. Описано пряме завдання, коли відповідно до моделі реального об'єкта синтезується віртуальний об'єкт з автономною організацією керувань, його віртуальна область станів і віртуальна область керувань та зворотне завдання, коли відповідно до віртуального об'єкта та віртуальних керувань синтезуються реальні керування реальним об'єктом (літальним апаратом). Наведено розв'язання прямого та зворотного завдань, які з урахуванням умов коректності завдання базуються на функціональних рівняннях абсолютної інваріантності та шукаються за комп'ютерним методом. Зазначено, що алгоритм розв'язання даних завдань є рекурентною процедурою пошуку всіх розв'язків системи суттєво нелінійних алгебричних рівнянь для кожного моменту часу.
Попередній перегляд:   Завантажити - 440.204 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Pavlova S. 
Analysis of free route airspace and performance based navigation implementation in the European air navigation system [Електронний ресурс] / S. Pavlova, A. Zadorozhnia // Proсeedings of the National Aviation University. - 2014. - № 4. - С. 28-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_2014_4_6
Розглянуто питання забезпечення безпеки польотів, підвищення пропускної спроможності й економічної ефективності, зменшення впливу інтенсивності повітряного руху на навколишнє середовище. Проаналізовано розроблені міжнародними організаціями концепції повітряного простору вільних маршрутів і навігації, заснованої на характеристиках, у європейському регіоні та українській аеронавігаційній системі. Із результатів аналізу статистичних даних видно, що 12,5 % країн-членів Євроконтролю впровадили концепцію повітряного простору вільних маршрутів у верхньому повітряному просторі повністю, 17,5 % країн-членів Євроконтролю (Польща, Хорватія, Сербія, Чехія, Австрія, Німеччина та Фінляндія) частково. За даними Міжнародної організації цивільної авіації показано, що 6 країн упровадили процедури навігації, заснованої на характеристиках, для більш ніж 50 % злітно-посадкових смуг, 5 країн упровадили ці процедури лише для деяких аеродромів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 635.473 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Pavlova S. 
The Invariant Adaptation of the Aircraft Control System in Emergency Situation During the Flight [Електронний ресурс] / S. Pavlova, M. Komar // Proceedings of the National aviation university. - 2016. - № 4. - С. 28–33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_2016_4_6
Мета роботи - розробка методу для компенсації наслідків відмов системи автоматичного керування літаком під час польоту. Розглянуто підхід, заснований на методах теорії абсолютної нелінійної інваріантності. Наведено приклад випадку компенсації відмови руля висоти за допомогою вирішення рівняння абсолютної інваріантності для кута тангажу літака. Представлено синтез пристрою автоматичного керування кутами орієнтації літального апарату на основі аналізу рівнянь абсолютної нелінійної інваріантності. Використання реконфігурації системи керування літаком для забезпечення його живучості у польоті перспективним напрямом. При цьому, розвиток концепції управління рухом літального апарату з використанням теорії абсолютної інваріантності дозволить реалізувати ефективний метод керування польотом, який буде мати переваги в порівнянні з існуючими методами.
Попередній перегляд:   Завантажити - 251.63 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Pavlova S. 
System of Guaranteed Resolution of Dynamic Conflicts of Aircrafts in Real Time [Електронний ресурс] / S. Pavlova, O. Volkov // Proceedings of the National aviation university. - 2017. - № 1. - С. 29–35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_2017_1_6
Розглянуто питання підвищення безпеки польотів у цивільній авіації шляхом створення й впровадження нової системи розв'язання динамічних конфліктних ситуацій між літаками. Розроблена система спрямована на забезпечення гарантованого рівня безпеки при розв'язанні розріджених конфліктних ситуацій між літаками в масштабі реального часу. Пропонується система розв'язання динамічних конфліктів повітряних кораблів з метою підвищення рівня безпеки польотів, заснована на новому методі розв'язання конфліктів повітряних кораблів, з використанням теорії інваріантності. Створення системи розв'язання динамічних конфліктних ситуацій повітряних кораблів в масштабі реального часу і реалізація потрібного управління відповідними алгоритмами для забезпечення ефективного запобігання небезпечних зближень. Система реалізується у вигляді окремого уніфікованого обладнання, що працює з використанням супутникових та радіолокаційних систем навігації, що дозволить забезпечити визначення координат повітряних кораблів в масштабі реального часу. Передбачено, що система повинна бути встановлена на всі повітряні кораблі і інтегрована в бортове середовище для належного забезпечення її функціональності і взаємодії з бортовими навігаційними системами.
Попередній перегляд:   Завантажити - 255.306 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Pavlova S. 
Gistechnology for the minitoring of sharka disease in the Odessa region [Електронний ресурс] / S. Pavlova, O. Stakhurska, I. Budzanivska, V. Polischuk // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Біологія. - 2016. - Вип. 2. - С. 28-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_biol_2016_2_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 683.51 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Pavlova S. 
Method of Aircraft Landing by Curvilinear Glide Paths within the Boundary Trajectories [Електронний ресурс] / S. Pavlova, D. Voloshenyuk // Proceedings of the National aviation university. - 2017. - № 4. - С. 36–43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_2017_4_7
Розглянуто питання підвищення безпеки польотів у цивільній авіації шляхом створення і впровадження нової системи посадки літаків за криволінійними глісадами в межах граничних траєкторій. Запропоновано метод спрямований на підвищення безпеки, екологічності та економічності посадки літаків із підтримуванням свого індивідуального, оптимального, вертикального профілю зниження з ешелону польоту до початку злітно-посадкової смуги. Пропонується метод посадки, заснований на генерації (розрахунку і побудові) віртуальних криволінійних глісад посадкового зниження, в межах граничних траєкторій, з урахуванням "областей повністю керованого стану" літаків. Новий метод посадки літака, що має значні вигоди в зменшенні рівня шуму, витрат палива і шкідливих викидів. Суть методу полягає в розрахунку та використанні областей повністю керованого стану, що враховують нелінійності у характеристиках літака, можливі зміни у стані навколишнього середовища, критерії оптимальності виконання посадкового зниження літака, всі функціональні та аеродинамічні можливості літака, для побудові віртуальної криволінійної глісади, під якою розуміється деяка траєкторія руху літака, що може бути суттєво викривлена на межі його можливостей, для зменшення часу і відстані необхідних для етапу від моменту початку зниження з ешелону польоту до початку злітно-посадкової смуги.
Попередній перегляд:   Завантажити - 630.256 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Blonskyi I. V. 
Ultrashort light pulses in transparent solids: Propagation peculiarities and practical applications [Електронний ресурс] / I. V. Blonskyi, V. M. Kadan, S. V. Pavlova, I. A. Pavlov, O. I. Shpotyuk, O. K. Khasanov // Ukrainian journal of physics. - 2019. - Vol. 64, № 6. - С. 457-463. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukjourph_2019_64_6_4
В керрівських середовищах часороздільними експериментальними методами вивчено особливості фемтосекундної філаментації, зокрема такі, як часове самостиснення лазерного імпульсу в режимі філаментації, відштовхування та тяжіння філаментів, а також вплив двопроменезаломлення на філаментацію. Поширення фемтосекундних лазерних імпульсів на довжині хвилі 1550 нм в c-Sі вперше вивчено методом часороздільної мікроскопії пропускання світла. Виявлено нелінійне розширення спектра імпульсів внаслідок керрівської та плазмової фазової самомодуляції.В керрівських середовищах часороздільними експериментальними методами вивчено особливості фемтосекундної філаментації, зокрема такі, як часове самостиснення лазерного імпульсу в режимі філаментації, відштовхування та тяжіння філаментів, а також вплив двопроменезаломлення на філаментацію. Поширення фемтосекундних лазерних імпульсів на довжині хвилі 1550 нм в c-Sі вперше вивчено методом часороздільної мікроскопії пропускання світла. Виявлено нелінійне розширення спектра імпульсів внаслідок керрівської та плазмової фазової самомодуляції.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.146 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Blonskyi I. V. 
Ultrashort light pulses in transparent solids: Propagation peculiarities and practical applications [Електронний ресурс] / I. V. Blonskyi, V. M. Kadan, S. V. Pavlova, I. A. Pavlov, O. I. Shpotyuk, O. K. Khasanov // Український фізичний журнал. - 2019. - Т. 64, № 6. - С. 453-459. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UPhJ_2019_64_6_4
В керрівських середовищах часороздільними експериментальними методами вивчено особливості фемтосекундної філаментації, зокрема такі, як часове самостиснення лазерного імпульсу в режимі філаментації, відштовхування та тяжіння філаментів, а також вплив двопроменезаломлення на філаментацію. Поширення фемтосекундних лазерних імпульсів на довжині хвилі 1550 нм в c-Sі вперше вивчено методом часороздільної мікроскопії пропускання світла. Виявлено нелінійне розширення спектра імпульсів внаслідок керрівської та плазмової фазової самомодуляції.В керрівських середовищах часороздільними експериментальними методами вивчено особливості фемтосекундної філаментації, зокрема такі, як часове самостиснення лазерного імпульсу в режимі філаментації, відштовхування та тяжіння філаментів, а також вплив двопроменезаломлення на філаментацію. Поширення фемтосекундних лазерних імпульсів на довжині хвилі 1550 нм в c-Sі вперше вивчено методом часороздільної мікроскопії пропускання світла. Виявлено нелінійне розширення спектра імпульсів внаслідок керрівської та плазмової фазової самомодуляції.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.146 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Pavlov L. I. 
Time-resolved photoelectron spectrometry of a dephasing process in pyrazine [Електронний ресурс] / L. I. Pavlov, S. I. Pavlova, R. L. Pavlov, Ya. I. Delchev // Журнал фізичних досліджень. - 2001. - Т. 5, Число 3-4. - С. 255-260. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jphd_2001_5_3-4_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 241.471 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Hryshchenko Y. V. 
Assesment of the Flight Quality in Vertical Plane [Електронний ресурс] / Y. V. Hryshchenko, S. V. Pavlova, D. M. Pipa, I. V. Kravets // Electronics and control systems. . - 2020. - № 2. - С. 87-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/etsu_2020_2_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 768.778 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Pavlova S. V. 
Models of Operator Activity for a Remote UAV Pilot [Електронний ресурс] / S. V. Pavlova, V. I. Chepizhenko, L. V. Blahaia // Control systems & computers. - 2023. - № 2. - С. 5-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/USM_2023_2_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 349.859 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського